nasıl ?




        ________________________ bırak  !
                                               bırak  dokunma _________
                                      unutur elbet yüreğim  her çocuk gibi 
                 ________________ unutur 
                                                          sorular sormayı ___
                                                 düşe kalka 
                                                      ve
                                       zamanla

                                                                 ____ ^^

  

haklısın _______________
eskimiş şeylerden söz ediyorum
haklısın,
eskimiş
ve solmuş
ve sararmış
ve kenarları
zamanın özensiz elleriyle yırtılmış
eski bir fotoğrafın yırtığınca dahi yırtılan
ve uykusundan
gözleri yaşlı her uyanışında
“ acaba ona bir şey mi oldu ! ” diye
telaşlanan
başını eğişiyle yağmur
gülüşüyle temmuz
nefesi kadar sonlu
nefesi kadar sonsuz
bağlanışlardan … 

dem vuruyorum …


/ ki artık çocuklara bile çocukça gelen peri masallarına 
                        son tren _____
                       bu gece ____
dünler peronunda, bayanlar baylar ! /

 

evet haklısın
vadesi dolmuş şeylerden bahsediyorum
vadesi dolmuş
ve isimleri bilerek unutulmuş
hani bütün güzel kokan çiçeklere, “sevgili çiçeği”
hani bütün sarılışlara
“ kalbin sılasına kavuşmak ” dendiği
ve hani “ yuvam ” diyerek ananlardan,
bir birinin
avuç
içini ...
ve sevdiğinin yarasına sürmeye nar çiçeği
kalplerden ...
sevmeklerden … 

sayıklıyorum …

 
/ ki dört mevsim pembe buğdaylar yetişen hayali kıyılara 
                       son gemi ____
                    bu gece ____
batık düşler rıhtımda, bayanlar baylar ! /


evet haklısın …
beyaz güvercinin çırpınışı hatrına beyazlamıyormuş hiçbir gökyüzü
haklısın, ılık ılık kanarmış bazen, insanın gölgesi dahi
ve tamamlanmıyormuş aslında hiç kimsenin eksiği
ki herkeste aynı müzmin hastalık,
herkeste aynı dertmiş
kalp yetmezliği ______
ve
haklısın
kimseye emanet edilmezmiş
hiç
kimseye
emanet
edilmezmiş
çünkü, acısını da üzerinde taşırmış insan
çünkü,
acısını da üzerinde ... 
taşırmış ...
tıpkı
sevdası gibi …

peki …

peki …

peki …

ama mutsuzluk ____________ !

tutmuşsun sımsıkı ayak bileklerimden

GİT ! diyorsun

nasıl ?

 

____ ^^



__________   

 

çok kısa;

1 – resmi çok sevdim : )

2 – ya hadi “yalnizca esmer ve çekici hatunlar okuyabilir” seçeneği yok : )
yada bi tek : )  “tatlı ve hoş sarışınlar okuyabilir”
veya “içli ve sıcak kızıllar”, “etkileyici ve zarif kumrallar” okuyabilir
seçenekleri yok,, evet evet ne yazık ki yok : )
yani öyle bi seçenek vermemiş blogcu
ki aslında bana,,,”yalnızca kadınlar okuyabilir” seçeneği verseymiş, yetermiş : )
neyse diyelim ve hadi tamam takılmayalım buna da
tamam ama
diyo ki blogcu “sadece arkadaş listem” okuyabilir tercihi yapabilirsiniz..
o öle diyince bende "hadi ya" deyip girip bakıyorum o zaman
ve eee ben de o da yok,,ne iş ??
hayır yazının altında yada ayarlarda
sahiden de bende öle bi seçenek yok
mesela “sadece ben” var
bi de “herkes” seçeneği var
ama “arkadaş listem okuyabilir” diye bi opsiyon koymamış bana ..
sahiden ne iş bu ya ?? hem var diyo hem ben bakıyorum yok öle bişi
yani bu yolları sadece bana mı yapiyo bu gıcıkkk blogcu
bi bana mı ayar,,
yoksa ben mi beceriksizim : ) anlamadım ki
kısaca,,bilen,,anlayan,,
“bak şafak surasını şöle edince oluyo” diyebilecek biri varsa beri gelsin
der ve öper ve sarılır sonra bi da öper : )) ee bi da sarılır : ))
ee hazır sarılmışım dur bi da öpiim derken : ))
epey bi oyalandıktan sona : ) kaçar bu ben
sevgiler herkese : )

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !